Fotoblog

Pavel Jansa

Hybrid v Teplicích

Dnes 8.10.2014 se v Teplicích ve spolupráci s firmou ARRIVA Teplice s.r.o. a za účasti primátora Jaroslava Kubery konala předváděcí jízda hybridního trolejbusu. Akce nebyla nijak veřejně předem ohlášena a tak se jí kromě zástupců města, sdělovacích médií, představitelů společností Arriva a Škoda účastnila jen hrstka zasvěcených z řad nás šotoušů, tedy fanoušků veřejné přepravy a jejích vozidel silniční i kolejové, dieselové i elektrické trakce.

8.10.2014 v 16:30 | Karma článku: 12.36 | Přečteno: 1007 | Diskuse

Pavel Jansa

UFO nad Proboštovem

Dnes 27.6.2012 kolem poledního (i když do "pravého" slunečního poledne zbývala ještě hodina) bylo možno pozorovat méně častý jev tzv. čočkovitých oblaků, odborně Altocumulus lenticularis (případně i v hustší méně průsvitné podobě Altocumulus lenticularis opacus).

27.6.2012 v 19:00 | Karma článku: 12.73 | Přečteno: 1200 | Diskuse

Pavel Jansa

Teče voda, teče... (fotoblog)

Padá, kvapká, stříká, čůrá, zkrátka voda v pohybu na všechny způsoby..._______________________________________________________

23.4.2012 v 17:00 | Karma článku: 14.31 | Přečteno: 833 | Diskuse

Pavel Jansa

Kontrasty (fotomatiné)

Posílám moje příspěvky do aktuálního kola Fotomatiné. ____________________________________________________________________________________

13.4.2012 v 8:30 | Karma článku: 14.53 | Přečteno: 749 | Diskuse

Pavel Jansa

Bylo tu, není tu, havrani na plotu... (fotomatiné)

Název jsem si vypůjčil z textu písničky z filmového muzikálu "Balada pro banditu", protože téma dnešního fotomatiné, "Co všechno odnesl čas", jsem si po svém vysvětlil jako zdokumentování něčeho, co kdysi bylo a dnes už je s tím šlus.

13.3.2012 v 8:30 | Karma článku: 19.02 | Přečteno: 3038 | Diskuse

Pavel Jansa

Zimní krásy Krušných hor (fotoblog)

Vyrůstal jsem v podkrušnohoří a protože jsem nelyžař, vůbec nikdy v životě jsem v zimě nahoře v těch horách nebyl, až dnes. Vypravil jsem se na krátký výlet, autobusem MHD jsem vyjel na Moldavu, pak šel pěšky po silnici (jinudy se samozřejmě nedalo) přes Nové Město do Mikulova a cestou jsem pořídil spoustu obrázků a některé stojí za zveřejnění. Na úplně všechny dnešní fotky vede odkaz dole nad diskusí.

11.2.2012 v 23:00 | Karma článku: 16.31 | Přečteno: 1283 | Diskuse

Pavel Jansa

Mráz kreslí na okna (fotoblog)

Fascinují mě fraktály, které vznikají zamrzáním ve vzduchu obsažených vodních par na podchlazených oknech.

11.2.2012 v 9:45 | Karma článku: 17.12 | Přečteno: 1987 | Diskuse

Pavel Jansa

Podzimní sobota v Zámeckém parku (fotoblog z 24.10.2010)

Umoudřelé počasí mě včera vylákalo na procházku. Bylo bezvětří, slunečno, příjemných 10°C, prostě ideální příležitost vydat se nakrmit faunu do Zámecké zahrady. Už před týdnem jsem se na krmení připravil, zakoupil jsem trochu lískových ořechů a za pomoci kladívka jsem vylouskal jejich jádra – vhodná to krmě pro veverky. Nějaké ztvrdlé rohlíky doma taky byly. Další nezbytnou rekvizitou vycházky se stal fotoaparát.

29.12.2011 v 10:58 | Karma článku: 10.42 | Přečteno: 1020 | Diskuse
Počet článků 52 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1816

Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------