Všechno zlé právě končí a začíná snad to dobré

Do konce roku 2012 už počítáme poslední hodiny a minuty. Ať byl jaký byl, konečně bude pryč. Určitě je mezi vámi spousta těch, co ho prožili naplno, šťastně a úspěšně, ale vy veselejší nezapomeňte hlavně na ty, co by ho byli nejraději prospali, a kteří by nikomu nepřáli, co sami museli přetrpět, snad jen tomu největšímu nepříteli.

Jsou mezi námi tací, co celý rok hledali to své místo ve společnosti, hledali kde by se uplatnili, pro koho by pracovali a kde by si vydělávali na své nutné životní potřeby. Taky jsem to tak prožil. Sice se mi 3x během roku 2012 podařilo na chvíli se ucházet o zaměstnání (ve formě úvodního několikatýdenního zaškolování a malé praxe), ale ve finále se z toho nezdařilo nic.

To až závěr roku přinesl konečně nějakou naději, kdy jsem se v předvánočním týdnu ozval na jeden inzerát a byl jsem ihned pozván na pohovor (kam jsem se měl do 40 minut dostavit) a druhý den na to jsem po rozmyšlení, zda tu práci chci opravdu dělat, potvrdil, že do oné práce nastoupím. Třetí den už jsme podepsali pracovní smlouvu. A teď po svátcích jsme každý všední i nevšední den urychleně připravovali potřebné náležitosti, aby nám vše začalo 2.1.2013 fungovat. I dnes jsem tedy byl až do 18 hodin v práci.

Není to sice činnost v mém počítačovém oboru, ale je to prostě konečně nějaká práce. Víceméně komunikačně-manuální. Žádná obchodničina - tedy žádné nabízení a nucení produktů. Kancelářská jen minimálně (nutná agenda kolem provozu auta a vyúčtování), jinak budu převážně venku ve městě a najezdím i množství kilometrů ve služebním pickupu. Takže dost velká změna oproti dřívějším letům. Tak mi holt počítače zůstanou jako koníček a ne jako zaměstnání. Výhoda je, že pracuji ve městě kde bydlím a do práce dojdu pěšky (je to jen cca 2 km) a nemusím nikam daleko dojíždět. Navíc budu střídat "krátký a dlouhý týden", takže mi zbyde dost času na trénink pro kapelu i pro pěvecký sbor, což by při každodenním 8,5 hodinovým pracovním úvazku bylo poněkud problematičtější.

Tož mám tedy naději, že minimálně po dobu trvání následujícího roku 2013 budu mít o živobytí postaráno, protože firma (konkrétně jedna její odnož) musí celý příští rok fungovat. A my se budeme snažit, aby fungovala nejen ten jeden rok.

Můžu tedy doufat, že ten příští rok 2013 bude určitě lepší než rok právě končící.

Všem čtenářům blogů na iDnesu přeji totéž - aby měli příští rok lepší, než měli ten současný.

Autor: Pavel Jansa | pondělí 31.12.2012 20:20 | karma článku: 13,21 | přečteno: 917x
  • Další články autora

Pavel Jansa

Hybrid v Teplicích

8.10.2014 v 16:30 | Karma: 12,36

Pavel Jansa

Lepší zůstanou!

26.11.2013 v 17:00 | Karma: 9,39

Pavel Jansa

K zamyšlení

1.3.2013 v 16:00 | Karma: 9,57

Pavel Jansa

Máte chuť na teplý...?

16.12.2012 v 20:20 | Karma: 11,47

Pavel Jansa

UFO nad Proboštovem

27.6.2012 v 19:00 | Karma: 12,73

Pavel Jansa

Všechno nejlepší, Django!

2.5.2012 v 13:00 | Karma: 10,75

Pavel Jansa

Microsoft zase něco "vymikrosoftil"

26.4.2012 v 10:30 | Karma: 8,32

Pavel Jansa

Teče voda, teče... (fotoblog)

23.4.2012 v 17:00 | Karma: 14,85

Pavel Jansa

Kontrasty (fotomatiné)

13.4.2012 v 8:30 | Karma: 14,53
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1816x
Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe