Filmy a seriály

Pavel Jansa

Moje oblíbené postavy z filmů, seriálů a knih

Mých 'Top 6' filmových postav. Některé ty filmové mají i literární předlohu. Dva dny jsem vzpomínal a přemýšlel, koho či co bych zde měl napsat. Ale vezmu to po pořadě, tedy chronologicky, od dětství po současnost, pořadí v tomto případě neznamená stupně oblíbenosti.

8.2.2013 v 8:00 | Karma článku: 12.80 | Přečteno: 1490 | Diskuse

Pavel Jansa

Velikonoce a mimozemšťani - jak to spolu souvisí?

Předem přeju čtenářům hezké velikonoce, ať už je slavíte jakkoli či vůbec jako já.A když už jsou tu ty velikonoce, nemohl jsem si nepovšimnout, co se nám to "urodilo" v televizním programu. V nejbližších dnech nás čeká poněkud vyšší koncentrace filmů s tématem mimozemšťanů. Posuďte sami:

7.4.2012 v 16:09 | Karma článku: 7.76 | Přečteno: 780 | Diskuse

Pavel Jansa

Dneska mě vytočila Prima Love

Zuřím. Vztekám se. Nadávám. Kleju. Vytočilo mě to do ruda.Chtěl jsem si na jejich webu okamžitě postěžovat, ale není kde, chybí tam diskuse diváků. Jsem z toho teď ještě víc rozžhavenej, přímo do běla.

3.4.2012 v 23:19 | Karma článku: 11.94 | Přečteno: 1978 | Diskuse

Pavel Jansa

Valčík pro milión

Před půlhodinou začal na ČT2 film s názvem "Valčík pro milión". Ne, nekoukám na něj, nemám zrovna puštěný software na sledování televize, ale zaujal mne v tv programu popisek onoho filmu, cituji: "Praha je ráj i pro holku z Moravy. Zvlášť pro tu zamilovanou. Český širokoúhlý a stereofonní film (1960). Hrají: J. Adamovič, K. Chadimová, V. Ráž"

31.12.2011 v 14:18 | Karma článku: 9.16 | Přečteno: 1561 | Diskuse
Počet článků 52 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1816

Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------