Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

malaloginka

28. 12. 2011 22:22
Proč ne

Klidně pište, jen já zapomenu vaše jméno, abych se pobavil veselým člověkem, který zůstal v myšlenkách v "plyšákové době":- ).

Věnujte se i svým dětem.

Těším se na další příspěvky od Vás.

Samota je zlá a spaní dobrá věc. Ať Vám slouží.;-D

0 0
možnosti

PájaZítra

29. 12. 2011 0:05
Re: Proč ne

Jasně, že budu psát dál, mám už tady v zásobě další články, jen je potřeba je postupně zveřejnit...

 

A taky mám v zásobě spoustu fotek, z nichž některýma bych se chtěl pochlubit ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1816x
Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe