Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tokajda

4. 1. 2012 18:12
Vy se nemůžete seznámit?

Ani se nedivím, ženský takový socky moc nevyhledávají...

0 0
možnosti

12dotuctu

4. 1. 2012 17:32
Tak už se konečně seznam

a nebudeš muset vyhledávat podobný nabidky.

0 0
možnosti

/dev/null

4. 1. 2012 17:27
A co je na tom špatného?

Také mi od nich přišel spam a nic jsem tam nezaplatil...tak začali spamovat silněji..a dal jsem je do spamfiltru. Ale kromě otravování emailama nevidím na službách jen pro platící nic nekalého. Spíš se mi zdá jako podvod to, že chodějí zprávy od uživatelů někomu, kdo ještě není registrovaný jako platící. Proč by se člověk obtěžoval s jejich posíláním, když nejdou přečíst? Nejspíš je posílá automat.

0 0
možnosti

fioman

4. 1. 2012 17:26
Na Štěstí.cz mi laskavě nesahejte, Pavle!

A to myslím vážně! Kde jste prosím Vás vzal, že jde o "placenou" seznamku? Jestli se při aktivaci-založení profilu musí poslat SMS v hodnotě několika málo korun, tak to je první a poslední platba, kterou zde musíte učinit pro to, abyste mohl následně bezplatně kontaktovat všechny její uživatele! ;-O

F.F.

0 0
možnosti

roman36d

4. 1. 2012 17:34
Re: Na Štěstí.cz mi laskavě nesahejte, Pavle!

"Dlouhodobě nezaměstnaný "ajťák", nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, však bez talentu na cizí jazyky. " Vážně si myslíte že takovej člověk by někam poslal SMSku? Teď mě ale napadlo, když shání nějakou ženu/dívku, co jí chce vlastně nabídnout? 8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1816x
Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe