Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LHV

Lord Havelock Vetinari

5. 1. 2012 23:09
Nesnáším to

nejhorší je, když před tím ještě udělají takový strašný zvuk, jako by to vytahovali až z paty, a zrovna když jde někdo kolem, tak mu to flusnou pod nohy. Štvalo mě to vždycky, už když jsem byl malý.

0 0
možnosti
JK

kotja

5. 1. 2012 20:25
Plivání

Taky mě vadí. Mám pocit, že mě vyměnili za zapšklého důchodce.

1 0
možnosti
MP

Martin V2

5. 1. 2012 19:30
Deža vů

Jak kdybych četl stejný článek jako před cca 25lety.;-D

0 0
možnosti
F

fairplay

5. 1. 2012 18:57
Je to děs a hrůza!!!!!!!!

Je to děs a hrůza!!!!!!!!! ROzhodně by se za plivání měly dávat pokuty. Pokud má někdo problém s odplivnutím, na to jsou tu hygienické kapesníčky.

Prostě dávat za to pokuty a je to ;-O

0 0
možnosti
JK

kotja

5. 1. 2012 20:23
Re: Je to děs a hrůza!!!!!!!!

Proč pokutovat. Stačí vyráchat čumák, je to rychlejší a odpadá papírování a vymáhání.

0 0
možnosti
HH

Svatej Utřinos

5. 1. 2012 17:47
Nemyslím, že je to záležit mladých lidí...

Jsem na odplivávání na ulici poměrně slušně alergická a pamatuji, jak za mého dětství, v dobách ČSSR, jsem na ulici přeskakovala nechutné bílé a ještě nechutnější zelené plivance. Abych mohla projít ulicí s nezdviženým žaludkem, musela jsem se naučit nekoukat pod nohy a řešit pouze větší "kousky" jako psí (a někdy i lidské) výkaly a podobné nechutnosti... :-)

0 0
možnosti
HH

Svatej Utřinos

5. 1. 2012 17:47
Re: Nemyslím, že je to záležit mladých lidí...

oprava "záležitost"!!! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1816x
Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe