Diskuse

VŘ na 7 h

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Blábolivý Brod

19. 1. 2012 8:11
Tak držím palce, ať to klapne ;)

Když jsem nastupovala do své současné práce, musela jsem absolvovat pohovor se zaměstnankyní personální agentury, pohovor se svým budoucím nadřízeným v personální agentuře, pohovor s budoucími kolegy ve firmě, konferenční hovor se zahraničními kolegy, se kterými jsem měla spolupracovat, a psychologický test HR agentury. Přišlo mi to tenkrát jak strašná opičárna, ale je fakt, že jsem se dostala do kolektivu skvěle sehraných lidí. Takže snad na tom něco bude! Zraví T.S ;-)

P.S.: Kofola a jitrnička - úžasný oběd! Nechám se dnes inspirovat :-)

0 0
možnosti

PájaZítra

19. 1. 2012 11:46
Re: Tak držím palce, ať to klapne ;)

Dík za držení, klaplo to!

0 0
možnosti

duch zavražděného iuose

18. 1. 2012 20:38
hmm

Mně stačilo několik týdnů abych se na personální agentury vykašlal, obvolal jsem pár firem, půjčil si od tatíka auto, pár jich objel a nakonec jsem měl během dvou měsíců práci. Co mne ovšem překvapilo bylo, když jsem volal na nabídku práce, která visela na pracáku už asi třetí měsíc, že jsem byl první, kdo k nim volal - bohužel hledali ženskou :-). je fakt, že je to deset let zpátky, ale myslím, že se situace zas tak moc nezměnila. Práci jsem našel trošku mimo obor, který jsem vytudoval a nakonec se posunul skoro úplně, ale hlavně, že je práce. Nechápu moc lidi, kteří neustále trvají na "práci v oboru".

každopádně držím palce ať to vyjde a jestli to vyjde tak především pevný nervy na idioty na telefonu ;-)

0 0
možnosti

Z mechu a pazdeří

18. 1. 2012 20:52
Re: hmm

Já bych byl radši, aby lidi v oboru zůstali. Protože zatím vš stát dotuje a dotuje i školy jiné. Někdo vystuduje medicínu, udělá si atestaci (fakticky jde o víc než 6 let studia, protože i vystudovaný MUDr bez atestace je spíše student). Pak nebude mít práci a nabídneme mu první práci. Může jít prodávat auta, protože umí jednat s lidma. Nebo ho dáme k pokladně v supermarketu. Odejít mimo obor, to bych radil lidem, kteří se v něm opravdu už nemůžou chytit. Jinak vyhodí i tu školu. Pokud např. ta medicína trvá 6 let, tak být rok bez práce není důvod k tomu, aby člověk vyhodil těch 6 let. Kdo má třeba technický obor, tak třeba čvut trvá 5 let. Taky není důvod po roce bez práce jít místo toho dělat něco zcela mimo, tj. nekvalifikovaného. Kdo dělá mimo obor, sotva může dělat kvalifikovanou práci.

0 0
možnosti

Alka1

18. 1. 2012 20:16
Nezlobte se

... ale tři roky jste bez práce...? A necháte se živit od otce...? To Vám není ani trošku trapně...?

Nebo jsem to jen špatně pochopila, pracujete v zaměstnání, které vás nebyví a neuživí a tady jde konečně o zajímavou a slušně placenou práci...?

Pokud platí první varianta.. nepozbvala bych vás ani k pohovoru (s PA nespolupracuji)?

0 0
možnosti

Z mechu a pazdeří

18. 1. 2012 20:31
Re: Nezlobte se

Já myslím, že autor není bez práce proto, že by pracovat nechtěl. Prostě to místo nemůže sehnat. A proto ho musí živit otec z jeho důchodu.

To je začarovaný kruh. Nevezmeme vás, protože už dlouho nikde pracujete. V IT to bude časem znamenat ztrátu kvalifikace. Pak si najít leda místo někde u pokladny v tom Kauflandu. A důchod - ten nebude, protože nebudou odpracovaná leta.

0 0
možnosti

greybeard-

18. 1. 2012 19:13
Musíte se trochu opálit

a hlavně se naučit hodně křičet o dysgrymynaciji.

0 0
možnosti

romualda

18. 1. 2012 19:06
Náš sociální systém je prý štědrý

No podle poslankyně ODS Kohoutové je náš sociální systém nekoncepční a velmi štědrý a když se někomu nechce pracovat, tak si stoupne k úřadu a ten mu bez ohledu na to, jaký má majetek, bez ohledu na to s kým bývá a  bez ohledu na to, zda si hledá práci, vyplatí příspěvky nejrůznějšího typu ;-D

0 0
možnosti

PájaZítra

18. 1. 2012 19:40
Re: Náš sociální systém je prý štědrý

To ale vůbec není pravda, já nejsem v tom "nevyplácení" sám. Už jsem ve svém okolí potkal několikero dalších lidí, kteří taktéž nemají práci a bydlí u rodiče či rodičů a taktéž jim stát nic nedává. Dost o tom ví i bloger Vejtasa, který má dokonce chuť se o právo na sociální dávky soudit či zastupovat u soudu třetí osobu. Já na nějaký soudění nemám ani žaludek, ani finance.

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1816x
Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe