Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pithart

26. 1. 2012 1:00
Dal jsem karmu

je to pravda, po rozvodu jsem to měl taky tak. Ze 108 kil během roku a půl na 88, měl jsem občas doopravdy hlad. Ale měl jsem výhodu, nepřišel jsem o práci a tím pádem o svoje bydlení. Teď si váhu udržuju tak nějak automaticky, občas si dám jeden den, kdy jím jen jablka, syrovou mrkev, kedlubnu atd.

0 0
možnosti

PájaZítra

26. 1. 2012 9:05
Re: Dal jsem karmu

no pozor, já po rozvodu naopak ztloustnul ještě víc, až teď, další 4 roky poté se mi podařilo to všechno shodit

jinak ty zeleninovo-ovocné dny R^R^R^

0 0
možnosti

Fanýs

26. 1. 2012 0:43
lednička

Uvažuji o tom koupit ledničku s časovým zámkem.

0 0
možnosti

žepré

26. 1. 2012 0:48
V tom případě ale

odstraň ze svýho obydlí všechny předměty, jejichž pomocí je možné vytvářet hrubou sílu... Nábytek doporučuju podle celkem novýho dánskýho trendu z papundeklu, křeslo nafukovací...

0 0
možnosti

žepré

25. 1. 2012 22:36
Až se ten bankovní účet stabilizuje,

navrhuju takovou zdravotní tůru po obchodech. Já začínám zeleninou. Podle té nakoupím maso. Dál bych šel pro přílohy, přísady a nápoje, ovšem to se v naší dobře zásobené kuchyni, špajzu a sklepích už nachází. Když si člověk cestou, tahajíc ten nákup, dá ze dvojku vína, udělá pro svoje zdraví o to víc.

Teď to ale přijde: Pěkně vyprocházkované doma si dáš tak jabko a rohlík, abys nevypadl z kecek, a pustíš se do vaření. Ze surovin. čištění a krájení zeleniny, masa, třeba takový mísení těsta na domácí knedlíky a mezi tím vším pěkně kmitání, aby to netrvalo celé den a nebylo ani syrový, ani připečený nebo rozblemcaný, no a připravit stůl a už v pokročilejších fázích umývat použitý nádobí, ve finální fázi taky sebe, to je panečku rozcvička! Do hladového žaludku se sice dobře uvařené chálky vleze dost, ale věř mě, zkušenýmu: Dobré kuchař před sebó padněro nenosí.

A to jsem jenom tak naznačil, jak udělat sobě a taťkovi radost jednochodáčem, co teprv vystrojit hostinu partě... Už při shánění

0 0
možnosti

žepré

25. 1. 2012 22:36
Re: Až se ten bankovní účet stabilizuje,

surovin máš o spálení kalorií postaráno!

0 0
možnosti

ctvrta.sudicka

25. 1. 2012 21:41
*******

Není pravdou, že pokud jsem extrémně chudá, tak si musím odříkati čokolády!!! Když si v Albertu koupím 4 tabulky čokolády (no...kakaové pochoutky), tak za to dám 40 korun a mám jídlo na celý den!!!!V

1 0
možnosti

PájaZítra

25. 1. 2012 23:12
Re: *******

to je právě to, je čokoláda a "čokoláda"...

0 0
možnosti

DenisaKadlecova

25. 1. 2012 21:31
Poslední část textu

myslíte vážně nebo ironicky?

0 0
možnosti

PájaZítra

25. 1. 2012 23:09
Re: Poslední část textu

zcela vážně, je-li prázdná lednice /když nejsou prachy/, tak se nejlíp hubne, protože prostě není co do huby, jak prosté, milý Watsone...

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1816x
Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe