Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin z HK

31. 1. 2012 11:20
Nezáviděníhodná situace.

To musí být hrozné, vůbec si to nedovedu představit. Hodně štěstí v léčbě. Na vašem místě bych zkusil trávu (marihuanu), sice se to nedá v práci, ale doma by se dalo. Hučení asi nepřestane, ale mohlo by vám to být jedno...

0 0
možnosti

PájaZítra

31. 1. 2012 20:02
Re: Nezáviděníhodná situace.

je mi líto, ale když někdo hulí trávu, STRÁÁÁÁŠNĚ mi to smrdí, to bych do huby nevzal, i když si občas zapálím mentolový cígo

0 0
možnosti

Lord Havelock Vetinari

30. 1. 2012 22:22
Vidím, že

podle anglické wikipedie to má docela dost známých lidí...O Shatnerovi (ten se taky chtěl kvůli tomu zabít) a Nimoyovi už jsem věděl, no mít to 45 let musí být strašné a o to horší, že za to mohla jedna nevhodně provedená triková exploze při natáčení seriálu....

0 0
možnosti

milinek

30. 1. 2012 19:53
zkuste...

čínskou medicínu nebo Dr. A.Urbiše, mě pomohl.   http://www.medicineman.cz/brc.html

0 0
možnosti

potvora

30. 1. 2012 18:56
Vyšetření

Dobrý den, doporučila bych vám zkusit vyšetření u fyzioterapeuta - tyto problémy mohou někdy souviset s pohybovým aparátem.

0 0
možnosti

milan166475

30. 1. 2012 18:38
Příteli,

poslouchám už cca deset let papiňák.Jen má trochu hlubší hlas/zvuk.V podtatě jsem si již zvykl ale chápu že pokud je to silnější může to být dost k naštvání.Já jsem se dověděl od lékaře,že léčba neexistuje i když to někdo může tvrdit.Takže jsem rád že je to v tohto /slabším/ stavu.Přeju aby se to nějakým zázrakem zlepšilo.:-)[>-]

1 0
možnosti

guam

30. 1. 2012 18:42
Re: Příteli,

jsem na tom podobně, šumí mi v uších ,přes den to ještě jde anebo nějakém hluku,ale jinak je to stejné jak píše pisatel bloku. Do mne rvali jakési injekce po dobu 3týdnů,ležel jsem s tím i v nemocnici, ale jak říká pisatel s nulovým výsledkem. Tak mně pouze zvýšily dávku prášků na spaní, no zatím to jde spát ale uvidíme až si tu dávku můj organismus zvykne co bude dál

0 0
možnosti

ashenshugar

30. 1. 2012 18:37
Doporučil bych

Vám zkusit MMS.

0 0
možnosti

PájaZítra

30. 1. 2012 18:59
Re: Doporučil bych

vždyť MMS u nás nedávno oficiálně zakázali

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS