Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HDD

hildegardinka

7. 2. 2012 21:23
Tak to jste mě moc nepotěšil,

já totiž při úplňku blbnu. Dlouho mi trvalo, než jsem si to dala do souvislostí, ale je to opravdu tak. Jednak je mi tak ňáko divně a druhak většinou dělám kraviny. Bohužel v práci. Pak si to sama nedokážu ani vysvětlit. proto jsem si o tom něco přečetla a zjistila, že jsou citlivý jedinci, kteří na úplněk reagují asi stejně jako já. V podstatě bych neměla vylízt z baráku, ale vysvětleto to šéfovi, že nemůžete jít do práce, pač je úplněk a naděláte víc škody, než užitku.

0 0
možnosti
NŠP

Neznám špinavé peníze

8. 2. 2012 0:27
Re: Tak to jste mě moc nepotěšil,

Souhlas. Mám to podobně, je mi divně a špatně spím.

0 0
možnosti
MM

venenum

7. 2. 2012 18:28
Hurááá!

0 0
možnosti
MM

venenum

7. 2. 2012 18:29
Re: Hurááá!

Prozradím Vám tajemství, ale nikomu to neříkejte, prosím: .......................zítra bude středa ! .........................

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1816x
Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe