Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petrph

26. 4. 2012 12:52
tak to udělali ještě dobře, ne?

Teď si představte, kdyby ten nový prográmek prostě udělal jenom to co dělat skutečně má, čili by synchronizoval jen tu složku SkyDrivea nic jiného, takže k tomu co jste měl zálohované z jiných složek už by jste se nikdy nedostal...:-)

0 0
možnosti

PájaZítra

26. 4. 2012 19:48
Re: tak to udělali ještě dobře, ne?

Já jsem jen (možná naivně) očekával, že ta nová aplikace SkyDrive, když už má nahradit ten Live Mesh, bude mít stejné funkce a nějaká ta vylepšení navíc, jenže nejen že je úplně jiná a dělá něco jinýho, ale navíc je nekonfigurovatelná a defacto nic neumí.

0 0
možnosti

Kewl

26. 4. 2012 12:17
Překvapení

Ano, taky jsem byl překvapený, jak se aplikace SkyDrive zachovala, ale byl jsem prozíravý a při instalaci jsem "adresář" SkyDrive uložil mimo svůj profil na disk s větší kapacitou. Plnohodnotná náhrada za Mesh to rozhodně také není. Mesh sice ještě funguje, ale kdoví jak dlouho. Nevím, jak SkyDrive použít jako nezávislé úložiště (což sám tedy nepotřebuji), ale problém s duplicitou dat, které chcete synchronizovat z různých adresářů (tedy původní funkce Mesh) lze částečně řešit pomocí adresářových linků. Je to sice drbání levou nohou za pravým uchem a má to nepříjemná omezení (synchronizace neprobíhá při změně obsahu, ale je ji nutno vynutit), ale snad je to řešení jen dočasné.  Sám jsem použil tento návod: http://www.theverge.com/2012/4/24/2970850/how-to-configure-custom-folder-locations-in-skydrive

0 0
možnosti

PájaZítra

26. 4. 2012 19:51
Re: Překvapení

Já těch dat (převážně fotky a nějaký zálohy z profilu) tam moc neměl, řádově necelých 400 MB, takže to stahování moc dlouho netrvalo, ale prostě mě to štve, že si to vůbec něco stahovalo, že to není konfigurovatelný.

Funkce Live Mesh byla uspokojivá, ale tenhle prográmek SkyDrive vlastně skoro nic neumí a nedá se nijak upravovat jeho nastavení.

0 0
možnosti

DickLarge

26. 4. 2012 11:50
A co takhle

teda zkusi tu věc od gůgle? Pravděpodobně to bude fungovat.

1 0
možnosti

dolch

26. 4. 2012 11:32
A to buďte ještě rád,

že jste měl na disku dostatek místa, když ta synchronizace začala. Sice nevím, co by se přesně stalo, kdyby začal kopírovat soubory na váš disk a v půlce zjistil, že je plno, ale jak znám MS, tak by se taky mohlo stát, že už se k té vaší službě nikdy nepřipojíte, a možná ani počítač už nespustíte. :-)

0 0
možnosti

Pytlík

26. 4. 2012 10:44
Jenom ... naivní člověk

Jenom, řekněme, naivní člověk svěří svá data cloudu. Vzpomeňme na osud Megauploadu. Vzpomeňme na snahy vlád uzákonit kontrolu OBSAHU(!) souborů na úložištích (z toho by potom vyplývala povinnost sdělit hesla zašifrovaných souborů) ...

Ne, já bych svá soukromá (i jiná) data nikomu cizímu nesvěřil!

1 0
možnosti

pettyo

26. 4. 2012 11:36
Re: Jenom ... naivní člověk

Nebuď paranoidní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1816x
Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe