Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

brooke

22. 5. 2012 11:32
Připomínáte mi gaye

Ten se také chlubí tím, že neni na ženské.

0 0
možnosti

čirokéz

22. 5. 2012 8:59
Hokej

Já jsem se v TV na náš hokej rád podíval, protože si myslím, že ti chlapci na ledě jsou jedni z nejlepších na světě ve svém oboru, stejně tak jako např. v hudebním světě pan Šporcl, nebo Carlos Santana nebo mnoho a mnoho dalších. Jsme různí - někdo zajde na hokej a na pivo a někdo zas upřednostní houslový koncert.

0 0
možnosti

dva mraky

22. 5. 2012 1:18
nic zvlastniho

kdybyste vyrazil do ulic behem zapasu videl byste, ze docela dost lidi se venuje jinym zalezitostem misto hokeje

1 0
možnosti

DADAnce

21. 5. 2012 23:58
No a?!

1 0
možnosti

Dita_1

21. 5. 2012 23:55
*

Ach, ja jsem tak jiny, tak uslechtily, ctu Vergilia v originale a mrzkou masovou kulturou zasadne a za vsech okolnosti, a hlavne ostentativne opovrhuji!

Myslela jsem, ze tahleta poza opousti cloveka nejpozdeji v maturitnim rocniku :-P

2 0
možnosti

uumaa

22. 5. 2012 0:19
Re: *

Přesně.R^

0 0
možnosti

pivak2

21. 5. 2012 21:11
Nechapu

Kdyby me neco nezajimalo, nemam potrebu na to reagovat a jeste se chlubit jak me to nezajima.

4 0
možnosti

Dědek Plesnivák

21. 5. 2012 21:14
Re: Nechapu

R^

0 0
možnosti

Korvetní kapitán Pepan A2

21. 5. 2012 21:02
Trochu mi to připomíná Čapkovy Bajky a podpovídky

Králíkář říká:" Nechápu jak může být někdo holubářem."

0 0
možnosti

twigy

21. 5. 2012 20:28
vyveďte mě z omylu

Trochu mě zarazil výraz "netankuje". Myslím, že je to zkomolenina zkomoleniny z latinského "tangere" (dotýkat se). Já vám nevím, ale nemělo tam být "netanguje". To by více odpovídalo skutečnosti, nebo se pletu ?? Nebo jsem pouze obyčejný hnidopich (teda v mém případě hnidopiška),  kterého teď po právu zprovodíte ze světa?

1 0
možnosti

brunnerka

21. 5. 2012 20:36
Re: vyveďte mě z omylu

Tak jsem asi vymyslela nový výraz :) Tak asi bych si měla dát na profilovku místo obličeje auto :) Tak toto slovo mi uniklo, protože jsem se o to ani nezajímala. Já prostě myslela, že se to říká obrazně :) To mě prostě netankuje jako nebere :D Ha, tak to si to budu muset upravit a asi i opravit. Mít chybu hned v titulku! ;-D Ale jo, asi máte pravdu :)

0 0
možnosti

pavsson

21. 5. 2012 20:21
Tance

Proč má někdo nutkání sdělovat světu, že ho nezajímá hokej, fotbal nebo zpěvácká soutěž? Mě netankují soutěže v latinskoamerických tancích a doteď jsem se s tím nikomu nesvěřil. Řešil jsem to tím, že jsem se na ně nedíval, což je patrně postup chybný, soudě podle dnešních blogů... Anebo je to jen rafinovaná seznamka?

2 0
možnosti

Nina Krásná

21. 5. 2012 21:28
Re: Tance

je to seznamka, ale ne moc rafinovaná. Už Hašek na podobné inzeráty odpovídal pod značkou "Vlastní chvála smrdí".

0 0
možnosti

slava kunst

21. 5. 2012 20:19
Hokej netankuje, to není nic pozoruhodného

každý máme jiné preference v životě a je to tak dobře. Nikdo přece nemůže druhého nutit mít něco rád. Ono to totiž nejde.

0 0
možnosti

Roman37c

21. 5. 2012 20:21
Re: Hokej netankuje, to není nic pozoruhodného

Nikdo nikoho k ničemu nenutí. Jen autor si myslí že tím že nesleduje sport, tak je lepší než ti ostatní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1816x
Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe