Pavel Jansa

Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe

Pavel Jansa

Blogerská anketa - mám odhlasováno

V průběhu posledních osmi dnů jsem postupně odklikal hlasování do ankety o Blogera roku 2012. A napadlo mě, že tady zveřejním, jak jsem hlasoval a proč.

14.1.2013 v 20:00 | Karma: 8,48 | Přečteno: 729x | Diskuse| Osobní

Pavel Jansa

Všechno zlé právě končí a začíná snad to dobré

Do konce roku 2012 už počítáme poslední hodiny a minuty. Ať byl jaký byl, konečně bude pryč. Určitě je mezi vámi spousta těch, co ho prožili naplno, šťastně a úspěšně, ale vy veselejší nezapomeňte hlavně na ty, co by ho byli nejraději prospali, a kteří by nikomu nepřáli, co sami museli přetrpět, snad jen tomu největšímu nepříteli.

31.12.2012 v 20:20 | Karma: 13,21 | Přečteno: 917x | Diskuse| Osobní

Pavel Jansa

Tinnitus – neviditelný zabiják

Tinnitus je odborné označení pro šelest v uších, které může v různých intervalech zesilovat či zeslabovat. V poslední době je tomuto psychicky náročnému onemocnění, vyznačující se depresemi či nespavostí, vystaveno stálé více lidí, což je spojeno s narůstajícím hlukem i stresem. Pro vznik tinnitu může existovat celá řada příčin (od ušních zánětů až po úraz v oblasti hlavy, krku). Pro léčbu neexistuje zatím spolehlivá metoda, je ovšem možné tinnitus mnoha způsoby zmírnit. V poslední době jsou hledány nové postupy terapie.

30.1.2012 v 18:30 | Karma: 32,97 | Přečteno: 10573x | Diskuse| Osobní

Pavel Jansa

Chceš zhubnout? Zeptej se mě JAK!

Ne, nejsem distributorem "herbalajfu", jen jsem si pro tento blog vypůjčil tenhle jejich dávno profláknutý slogan. Napadl mě totiž dnes ráno v autobuse, když do něj přistoupila jedna extrémně tlustá slečna a navíc si sedla vedle mě a přitlačila mě na okno. Myslím si ale, že ta její tloušťka nebyla z nenažranosti, ale asi z metabolické poruchy (možná má špatně fungující štítnou žlázu nebo i srdce, kdo ví). Myslím si, že bych mohl lidem s nadváhou i poradit, mám totiž s hubnutím bohaté zkušenosti. Nyní už jsem víc jak rok "docent", ale dlouhý roky před tím jsem býval pořádný "přecent" (pro neznalé cent = 100 kg).

25.1.2012 v 20:59 | Karma: 20,86 | Přečteno: 1612x | Diskuse| Osobní

Pavel Jansa

První den v nové práci

I když zatím o skutečnou práci nejde, jen o cca dvě desetidenní školení v rozmezí tří týdnů, přesto se to dá charakterizovat jako opravdová účast na pracovišti, i když vlastně v tréninkové místnosti. Práce na sále callcentra bude až po absolvování těch školení a úspěšném složení testů.

23.1.2012 v 22:26 | Karma: 8,99 | Přečteno: 960x | Diskuse| Ostatní

Pavel Jansa

VŘ na 7 h

V pátek 6.1. jsem byl v našem krajském městě v personální agentuře na prvním kole výběrového řízení. Na dnešek jsem byl pozván na druhé kolo, už do místa výkonu práce poptávající společnosti. A strávil jsem tam celých 7 hodin...

18.1.2012 v 18:50 | Karma: 14,44 | Přečteno: 1151x | Diskuse| Ostatní

Pavel Jansa

Tož tak jsem tedy tu

Vážené čtenářky, vážení čtenáři, milé blogerky, milí blogeři! Dovoluji si prohlásit, že jsem zde a doufám, že dobře zapadnu a moje články, úvahy, postřehy, kritiky a fotografie si najdou cestu mezi vás.

28.12.2011 v 21:24 | Karma: 5,65 | Přečteno: 371x | Diskuse| Ostatní

Pavel Jansa

Už jsou tady zase a nemám je rád… (vytvořeno 23.12.2011)

Vánoce. Rok uplynul, včera ráno byl zimní slunovrat a 2 dny po něm jsou tu opět tři dny, které bych nejraději v kuse prospal.

28.12.2011 v 21:23 | Karma: 7,93 | Přečteno: 1150x | Diskuse| Osobní