Pavel Jansa

Re: Úvaha: Hokej mě netankuje. Proč?

21. 05. 2012 19:54:09
Protože autorka uvedeného blogu nepovolila diskusi, zkusím zareagovat tímto způsobem.

Milá Soňo,
to že tě netankuje hokej, z toho si nic nedělej. Mě taky ne. Mě totiž netankuje žádný pasivní sport, nejsem ničí fanda, na sportovní záznamy či přímé přenosy v TV nekoukám. Nikdy v dobách minulých, kdy jsem občas četl tištěné noviny, jsem nečetl sportovní stránky, nikdy jsem nekoukal na sportovní zpravodajství, ba co víc: posledních asi 10 let nekoukám na žádný zpravodajství v televizi. Co mě zajímá, to si přečtu na internetu. Jen ne na sociálních sítích, těma jsem nepolíben a nechci je používat.

A co že mě to zajímá? Především oblast kultury (hlavně hudba, protože jsem muzikant), vědy (namátkou: astronomie, kosmonautika, lékařství...), techniky (hlavně počítače a vše kolem nich, všeobecně elektronika) a kupodivu i něco z oblasti kolem lidského vědomí, podvědomí, zkrátka stavů mysli a takových těch ezoterických a senzibilních záležitostí (a to jsem prosím bezvěrec!). A ve zbytku volnýho času hraju po internetu poker.

Takže nemysli si o sobě, že jsi nějaký exot. Je nás totiž víc. Je nás víc, co nepodléháme davovému šílenství a jen se divíme, pročpak zase jezděj po ulicích auta se vztyčenýma vlaječkama na oknech.

Tak mě napadá - nezaložíme nějaký klub antifanoušků?

Autor: Pavel Jansa | karma: 11.81 | přečteno: 1240 ×
Poslední články autora