Pavel Jansa

Máte chuť na teplý...?

16. 12. 2012 20:20:20
Asi jsem zaspal dobu. Mnohé se změnilo v tom našem českém, však cizincům podbízivším se pohostinství. A jelikož jsem už docela dlouho nějaký ten občerstvovací podnik nenavštívil, nestačil jsem se divit.

Dnes odpoledne jsme se sborem zpívali adventní koncert. A protože byl na náměstí v kostele, kde se pochopitelně nijak nevytápí, patřičně jsme vymrzli. Takže jsme malá skupinka těch, kteří nikam po koncertě nespěchali, zamířili do malé kavárničky na náměstí "na kafe".

Chtěl jsem si dát něco pro zahřátí ve větším objemu než jen malé presso a tak objednávací rozhovor se servírkou probíhal asi takto:
Já: "Rád bych si dal horkou griotku."
Slečna: "Bohužel griotku nemáme."
Já: "Tak v tom případě tedy grog."
Slečna: "Omlouvám se, ale rum už nám došel. Ale můžu vám ohřát džus!"
Vytřeštil jsem oči a brada mi spadla na stolek. Cože? Teplej džus? Hrůzou se mi zježily všechny chlupy.
"Víte co, tak já si tedy radši dám jen velkýho turka s mlíkem a cukr navíc..."

Odkudpak k nám přišel tenhle novej zvyk ohřívat džusy?

Autor: Pavel Jansa | karma: 11.47 | přečteno: 1179 ×
Poslední články autora