Jen tak

Pavel Jansa

Jak znepříjemnit muslimákům pobyt v lázních?

Do diskuse pod jeden z protiislámských blogů Františka Kubáska "Co se mi na islámu příčí..." jsem minulý týden narychlo napsal pár vtipných bodíků, kterak se invazi muslimáků u nás v Teplicích pěkně po Švejkovsku bránit. Opakuji - VTIPNÝCH. A aby nezapadly v propadlišti diskusí, rozhodl jsem se je doupravit a zveřejnit. Vše je samozřejmě pořádná nadsázka, ale pokud se tím bude někdo inspirovat, nechť tak klidně učiní, ale na jeho vlastní riziko...

1.9.2014 v 10:10 | Karma článku: 23.13 | Přečteno: 1925 | Diskuse

Pavel Jansa

Lepší zůstanou!

Tento týden skončí tato čtvrtá, štábem nepříliš zvládnutá, televizní soutěž. A v souvislosti s ní mě dnes napadla zajímavá myšlenka: co kdybychom princip této realityšou využili i někde jinde? Třeba v politice!

26.11.2013 v 17:00 | Karma článku: 9.39 | Přečteno: 1079 | Diskuse

Pavel Jansa

Ani Macura, ani Rychtář, ani Martucci Ivetu doopravdy nemilujou

Protože kdyby ji doopravdy milovali, nedělali by to, co dělají, ale dovedli by jí do jedné z těchto dvou možných konečných variant. Protože s alkoholikem se nedá vyjednávat či ho nějak postupně chlastem udržovat, s alkoholikem jsou možné jen dva konce.

29.7.2013 v 12:20 | Karma článku: 15.28 | Přečteno: 1275 | Diskuse

Pavel Jansa

Máte chuť na teplý...?

Asi jsem zaspal dobu. Mnohé se změnilo v tom našem českém, však cizincům podbízivším se pohostinství. A jelikož jsem už docela dlouho nějaký ten občerstvovací podnik nenavštívil, nestačil jsem se divit.

16.12.2012 v 20:20 | Karma článku: 11.47 | Přečteno: 1179 | Diskuse

Pavel Jansa

Re: Úvaha: Hokej mě netankuje. Proč?

Protože autorka uvedeného blogu nepovolila diskusi, zkusím zareagovat tímto způsobem.

21.5.2012 v 19:54 | Karma článku: 11.81 | Přečteno: 1240 | Diskuse

Pavel Jansa

Máš staženo? No hlavně že ti to nepadá!

Když jsem uviděl a uslyšel tuhle reklamu na UPC se Sašou Rašilovem ve všech rolích, odbouralo mě to tak moc, že jsem se tomu chechtal snad půl hodiny a ještě teď, když si na to vzpomenu a píšu o ní, mám hubu od ucha k uchu.

9.5.2012 v 17:10 | Karma článku: 16.42 | Přečteno: 1904 | Diskuse

Pavel Jansa

České dráhy (mile) překvapují, a postesknutí na závěr...

Jelikož nemám vlastní dopravní prostředek, musím použít pro meziměstské cestování autobus nebo vlak. Zcela nekriticky musím přiznat, že vlaky mám radši, protože je v nich víc místa na nohy (mám docela dost dlouhý stehenní kosti a do sedaček v autobusech se nevejdu) a člověk může při jízdě chodit po vagónu, otevřít si okno a vystrčit z něj hlavu a nechat se ofukovat proudícím vzduchem.

22.1.2012 v 7:15 | Karma článku: 10.71 | Přečteno: 915 | Diskuse

Pavel Jansa

Pliveš, plive, plivou...

Taky jste si ho všimli? Mladíka ve věku 12-18 let na veřejném prostranství (např. na zastávce hromadné dopravy), v ruce cigaretu. Po každém šluku si odplivne pod sebe, až je kolem něho slušné "minové pole".

5.1.2012 v 17:00 | Karma článku: 17.11 | Přečteno: 1733 | Diskuse

Pavel Jansa

Varuju všechny před seznamkou c-date.cz

Vyrojilo se na ní v poslední době spousta PR článků, choděj spamovací maily. Všem doporučuju ignorovat a neregistrovat. Proč?

4.1.2012 v 17:02 | Karma článku: 32.86 | Přečteno: 18838 | Diskuse

Pavel Jansa

Proč jsme takoví?

"První den vydávání elektronických občanských průkazů provázejí potíže. Systém zkolaboval a úředníci nestačí odbavovat desítky zájemců." To jsou první dvě věty článku Úřady začaly vydávat elektronické občanky, systém kolabuje, který vydalo iDnes 2.1.2012 ve 14:40.

2.1.2012 v 15:52 | Karma článku: 10.06 | Přečteno: 973 | Diskuse

Pavel Jansa

PF 2012

Je poslední den starého roku 2011. Leckdo bilancuje, co se mu povedlo a na co by raději zapomněl, jiní se těší na nový rok a dávají si všelijaká předsevzetí, v čem se polepší oproti letošku.

31.12.2011 v 20:43 | Karma článku: 6.91 | Přečteno: 684 | Diskuse

Pavel Jansa

Letiště Václava Havla? No nevím...

Pro někoho možná dobrý nápad, no mě se to moc nezdá. Vím, ve světě je docela obvyklé pojmenovávat letiště podle osobností, ale když u nás je zvykem mít letiště nazvaný podle zeměpisného místopisu. To se mi i docela zamlouvá, má to svou tradici.

28.12.2011 v 22:33 | Karma článku: 10.73 | Přečteno: 940 | Diskuse
Počet článků 52 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1816

Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------