Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

t.varga

10. 5. 2012 11:35
dobrý den

ten váš bogový text je tak pitomý, až mě pobavil :-):-)

0 0
možnosti

Fantomazz

10. 5. 2012 9:36
nj

holt jednodušší lidi se dovedou chlámat půl hodiny na reklamu z "oltáře zábavy". Dobře vám tak.

0 0
možnosti

PájaZítra

15. 5. 2012 17:47
Re: nj

já se chlámal tomu, že konečně někoho napadlo dělat si (_!_) z těch hastrošů se staženejma gatěma!!

0 0
možnosti

Yarda.

9. 5. 2012 18:45
Mně zase Bůh ví proč vytáčí,

když se frikulíni vytahují kolik "nalítali" autem z AAA Autobazaru. Já jsem třeba "nalítal" asi 90 hodin. Ale dělal jsem to ve větroních:-P

1 0
možnosti

VerneP

9. 5. 2012 17:53
No, te reklame ...

... jsem se taky zasmal, ale pote, co mi prislo posledni vyuctovani od UPC, jsem se uz nesmal a zacal hledat alternativniho pripojovatele. Hypoteticke zvyseni rychlosti, ktere ani nepozaduji (nehlede ze mereni ukazuji neco jineho), a soucasne navyseni ceny (polozka za zapujceni modemu - kdyz jsem si to porizoval, tak slibovali dozivotne zdarma) se mi nelibi. Brzy nastane cas udelat PA PA.

0 0
možnosti

oldiess

9. 5. 2012 17:16
Mě spíš pobavilo

když mi upc KVŮLI TOMU, ŽE JSEM NEPLATIL NEOBJEDNANOU TELEVIZI  odstřihlo internet. No už jsem jinde a za míň peněz;-D

1 0
možnosti

Smoking Lilly

10. 5. 2012 3:57
Re: Mě spíš pobavilo

UPC neznam, ale ty kalhoty na pul zerdi maji prvopocatky ve vezeni, kde nesmi vezni zustat pasek nebo tkanicky do bot.

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1816x
Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe