Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

Roman37c

21. 5. 2012 20:16
Se nediv že si nezaměsntnanej.

Podlehl si davovému šílenství a je z tebe ajťák. Toho dneska dělá snad každej kdo má vzadu díru. :-)

1 0
možnosti
SB

brunnerka

21. 5. 2012 20:14
Díky

Děkuji za reakci... Úvahu, kterou jsem napsala, jsem stvořila tak trochu z dlouhé chvíle, protože když není po ruce nikdo, s kým si popovídat, tak píšu. Navíc si myslím, že mně osobně to tedy nijak neuškodí, když něco napíšu, protože jsem teďka půl roku docela stagnovala a spíš se věnovala práci, škole a absolventce. Kamarádi hokej sledovali a já jsem se snažila přijít na to, proč mě to prostě nebere :) Myslím si, že klub antifanoušků bych nezakládala, spíš klub lidí, kteří nedokážou ocenit české sportovce ;-) V tomhle jsem vskutku asi trochu exot, protože moje blízké okolí tím docela žilo :-)

0 0
možnosti
R

Roman37c

21. 5. 2012 20:20
Re: Díky

Mně nechutná alkohol. Jiným lidem ano. Nesnažím se přijít na to proč. Je mi to úplně jedno. Stejně tak je mi jedno proč se někomu něco líbí a jinému ne.

4 0
možnosti
FV

Fidozasne

21. 5. 2012 20:04
Chtěl bych

mít vaše starosti...

0 0
možnosti
FV

Fidozasne

21. 5. 2012 20:08
Re: Chtěl bych

já mám třeba rád fotbal a poezii, přesto by mě nenapadlo se takhle vyhraňovat proti hokejovým fandům, stejně jako třeba proti milovníkům baletu jen proto, že mám rád činohru a operu.

0 0
možnosti
RH

richardhorak

21. 5. 2012 20:02
To mi trochu připadá:

"Já se biji silně do prsou, protože něco nedělám, protože něco nemám, protože se na něco nedívám."

Já mám raději toho, který je hrdý, že něco dokázal, tedy udělal.

Ale budiž, každý jsme jiný. :-)

2 0
možnosti
JL

uumaa

21. 5. 2012 20:05
Re: To mi trochu připadá:

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1816x
Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe