Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MO

mountbiker

28. 6. 2012 6:33
Zdá se mi to ...

nebo je to opravdu Proboštov u Teplic ? Díky za odpověď.

0 0
možnosti
PJ

PájaZítra

28. 6. 2012 10:41
Re: Zdá se mi to ...

nezdá, je... ;-)

0 0
možnosti
JV

Žadatel

27. 6. 2012 19:15
Je třeba podotknout,

že je lepší na obloze Altocumulus než kroupy. Totéž platí o surovinách v polívce.;-D

0 0
možnosti

světluška77

27. 6. 2012 21:01
Re: Je třeba podotknout,

Vařím už "pár" let, ale Altocumulus jsem do plívky ještě nedávala... ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1816x
Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe