Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ja tu jeste zas tak dlouho, ale trosku slozite mi to taky pripadalo, dnes mi ani neslo vkladat fotky, skoda.

0 0
možnosti

Ještě jsou dobré ty vkládané příspěvky z twitteru z mobilní verze. Tam mi to ty odkazy nacpe hned za sebe bez jakéhokoliv oddělení, cožsevelmidobřečte.

1 0
možnosti

Je to už jen odnož Blesku...!!Rv

0 0
možnosti

Máte pravdu, ale ono souvisí všechno se vším. Stejně jako jsou trapní ajťáci Idnesu, jsou stejně trapní i cenzoři se všemi jejich formulkami o tom co kam nepatří.

1 0
možnosti

...se podivuji...že nejste ještě na smetišti...eh..pardon...v hydeparku....

2 1
možnosti

zřejmě málokomu vadí ta ztížená navigace na webu a málokomu asi vadí i to samopřepínání stránek v závislosti na přesměrování videí... na druhou stranu ten první post na obrázku diskuse k této chvíli nasbíral 72+ a 0-, takže někomu to vadí, jen asi čtenářům blogů ne...

1 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1816x
Jsem sice "ajťák", však nikoli programátor, ale jen hardwarový technik a správce operačních systémů a sítí, navíc bez talentu na cizí jazyky. Momentálně pracuju manuálně na DPČ. Ač ovládám spisovnou češtinu, nejraději píšu hovorově, neboli "jak mi zobák narost". Muzikant a zpěvák, čtenář, divák filmů a seriálů, příležitostný komparsista, celoživotní ateista s přesvědčením o existenci mimozemšťanů a jejich návštěvách na Zemi v historii i současnosti. ----------------------------------------------------------------------

Large Visitor Globe